חזון החברה

  • להיות החברה המובילה בישראל בתחום משאבי אנוש.
  • ליצור מערכות יחסים הוגנות, ארוכות טווח והדדיות עם העובדים והלקוחות.
  • ליצור חווית מפגש בין החברה ללקוחותיה.

ערכי החברה

  • ערך הסף: מתן שירות מקצועי, איכותי ומוכוון-לקוח.
  • ערכים נוספים: עוצמה, ידידותיות, מצויינות, חדשנות.

הבטחת החברה

למותג קינן שפי מתווספת הבטחה: יוצרים נבחרת.
יצר: ברא, עשה דבר שעדיין לא היה…חולל דבר מה…חשב, הגה.
נבחרת: קבוצה המורכבת מטובי הספורטאים…קבוצת אנשים הנחשבים טובים מאוד בתחום עיסוקם.
הבטחת המותג היא להיות נמרץ, בתנועה מתמדת, לברוא, לחדש ולהשתנות כל הזמן, וזאת כדי לאבחן, לגייס ולהכשיר את האנשים הטובים, האיכותיים והמתאימים ביותר אשר מתגבשים לקבוצה מנצחת. המותג מבטיח לא לקפוא, לא לעצור, תמיד לחדש ולהשתנות ומכאן יכולתו להוביל, לשדר ביטחון ויציבות, להבטיח להיות תמיד ראשון. המותג מבטיח ללקוחותיו הצלחה עסקית בזכות הקשר עימו, וזאת מתוך תפיסת עולם לפיה השקעה באנשים היא הדרך לכך. בני האדם – צוות קינן שפי והלקוחות – הם מושא ההתעניינות של המותג, והוא מבטיח שהתמקדות בהם וראייתם כקבוצה יצירתית, מצליחה ודינמית הפועלת יחד, תניב תשואות עסקיות אשר יצעידו כל חברה וארגון קדימה.

לוגו

חזות הלוגו תואמת למהות הדברים העומדים בבסיס הלוגו. וכך, הלוגו נוטה בזוית קדימה, קינן שפי כתוב ברצף בבחינת השלם גדול מסך כל חלקיו, והפרטים האקראיים מתגבשים לראש חץ, לנבחרת.


נגישות